کولر آبی

Wiki Article

برای داشتن هرکدام از این نوع پنکه‌ها فقط کافی است پایه‌های آن را که در خود محصول تعبیه شده است، تعویض کنید. این پنکه از موتور قدرتمندی برخوردار است که قدرت باددهی بالایی دارد.

همان‌طور که اشاره کردیم کولرهای متحرک برای فضاهای کوچک و‌ مدل ثابت برای محیط‌های بزرگ مناسب هستند.

- در ابتدا لازم می‌دانیم توجه شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود تبلیغاتی که از سوی برخی فروشندگان سودجو برای عرضه و فروش کولر گازی و اسپلیت های بانه‌ای و قاچاق بدون گارانتی و با قیمت ارزان‌تر، صورت گرفته است، خرید این کولرها قطعاً مشکلاتی را به همراه خواهد داشت که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

این قابلیت با چرخش سینوسی متفاوت می باشد به این صورت که سرعت باد را از کم به زیاد و برعکس آن از زیاد به کم تغییر می دهد.

به جهت ایجاد اتصالات مطمئن وعایق از بدنه به کولر آبی از جعبه ترمینال استفاده می شود. ارتباط الکتروموتور فن، واترپمپ و خازن از طریق جعبه تقسیم یا ترمینال به کابل چهاررشته ای کولرآبی صورت میگیرد.

نستلن به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، روش های پرداخت متنوع، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی افراد سعی کرده تا خود را همگام با آن به روز نمایند پنکه های بدون پره با جریانی یکنواخت فضایی خنک را ایجاد میکنند همچنین به دلیل نداشتن پره ، خیال خانواده ها را از دسترس بودن کودکان و مواجه با خطرات احتمالی آسوده می سازد. این نوع پنکه ها با باد ملایم تر گزینه ی مناسبی برای میز مطالعه هستند چرا که امکان بهم خوردن اوراق وجود دارد و به علاوه اینکه از صدای کمتری نیز برخوردار است.

چرخه انتقال گرما در برخی کولرهای گازی می‌تواند معکوس شود و از آن می‌توان به عنوان بخاری نیز استفاده کرد؛ ولی در کولر آبی این امکان وجود ندارد.

در این بخش بهترین مدل‌های هر برند را در سبک‌های ثابت و متحرک معرفی می‌کنیم.

با چرخاندن پیچ تنظیم و بالا و پایین بردن میله استیل می‌توان ارتفاع را در این پنکه تغییر داد.

در مدل های پوشالی، به مرور زمان قسمت هایی از پوشال ها ریخته و به همین دلیل راندمان دستگاه اُفت می کند. لازم به ذکر است که برای خرید کولر آبی کولر آبی در انواع معمولی، سلولزی، کم مصرف، مینی کولر، پرتابل بالکنی و صنعتی می توانید به صفحه محصول مورد نظر در بالای این پیج مراجعه نمایید.

قیمت انواع کولر گازی و اسپلیت بر اساس نوع ظرفیت و نوع برند متفاوت است. متأسفانه گاهی اوقات خریداران فریب قیمت پایین کالاهای قاچاق و غیراصل را می‌خورند و اقدام به خرید این گونه کالاها می‌نمایند.

به همین علت امروزه تجهیزاتی مانند انواع کولرهای گازی و اسپلیت دیواری، پرتابل، ایستاده (بزرگ) و پنجره‌ای مورد استفاده بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است.

یک آیتم در سبد خرید شما وجود دارد. جمع محصولات جمع هزینه حمل  تعیین خواهد شد مجموع بازگشت به فروشگاه پرداخت نهایی

Report this wiki page