جراحی پلک

Wiki Article

این بافت اضافی ممکن است شامل چربی، ماهیچه یا پوست اضافی باشد. بخیه‌ ها طراحی شده‌اند تا پس از گذشت دو هفته از جراحی، جذب یا افتادگی نمایند. عمل بلفاروپلاستی پلک بالا باعث بهبود ظاهر چشم می‌شود و برای افراد مسن، به نظر جوان‌ تر و برای افراد جوان، ظاهر جذاب‌ تری بوجود می‌آورد.

خطر ترشح خون: در بعضی موارد، پس از جراحی بلفاروپلاستی، ترشح خون از محل برش‌ ها وجود دارد. این مشکل معمولا در چند روز اول پس از عمل رخ می‌دهد و باید مراقبت شود.

برش های پلک معمولاً با بخیه بسته می شوند و بخیه ها در عرض یک هفته برداشته می شوند.

هزینه: جراحی بلفاروپلاستی هزینه‌ های قابل توجهی دارد و برخی افراد ممکن است نتوانند این هزینه را پرداخت کنند.

او باید با استفاده از تجهیزات پیشرفته و روش های جدید، بهترین نتیجه را به دست آورد.

توجه داشته باشید که در صورت مواجهه با هر کدام از این عوارض ، باید سریعا با پزشک خود تماس بگیرید.

در صورتی که عمل پف زیر چشم تحت نظر پزشکی مجرب انجام شود، خطری شما را تهدید نخواهد کرد؛ به همین منظور ما کلینیک تخصصی دکتر مهرداد خوانساری را به عنوان تیمی مورد اعتماد به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران می باشند.

این عمل جراحی معمولا تحت بیهوشی موضعی انجام می‌ شود و به طور کلی حدود یک تا دو ساعت طول بلفاروپلاستی تهران می‌ کشد.

افزایش اعتماد به نفس: با بهبود ظاهر فرد، او اعتماد به نفس بیشتری خواهد داشت و این می‌ تواند بهبود کیفیت زندگی او را به همراه داشته باشد.

مصرف دارو های ضد التهاب، آسپرین، رقیق‌ کننده ‌های خون، مولتی ویتامین ‌ها و مکمل ‌های گیاهی را احتمالا باید پیش از عمل متوقف کنید، زیرا همگی می‌توانند خطر خونریزی شما را افزایش دهند. 

بنابراین تمام افرادی که به هر دلیلی با این مشکلات مواجه هستند، می توانند عمل بلفاروپلاستی پلک پایین را انجام دهند.

محل زندگی: هزینه جراحی بلفاروپلاستی در مناطق شهری و پرجمعیت نسبت به مناطق روستایی و کم جمعیت بیشتر است.

این روش عموماً بیشتر توسط خانم‌ ها استفاده می‌شود و به طور تقریبی ۸۵٪ آنها از نوعی از روش‌ های بلفاروپلاستی برای بهبود ظاهر پلک پایین استفاده می‌کنند.

Report this wiki page