فلزیاب

Wiki Article

تکنولوژی تصویربرداری: استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته مانند رادار، سونار، لیزر و مغناطیسی می‌تواند به افزایش قیمت دستگاه‌ها منجر شود.

سیاراتی که احتمال زندگی موجودات فضایی در آن ها وجود دارد

سیستم فلزیاب حرارتی راداری یا رادار زمینی دستی حرارتی با نرم‌افزارهای گوناگون عمل می‌نماید که مخصوص خود این سیستم‌ها می‌باشد.

دستگاه‌های مختلف قابلیت‌ها و کاربردهای متنوعی دارند و می‌توانند برای اهداف تفریحی، صنعتی، امنیتی، کشاورزی و … مورد استفاده قرار گیرند.

این فلزیاب ها هر آلیاژ و فلزی را ببینند آشکار میکنند و از این جهت دیگر متکی به قدرت تفکیک نیستند و قدرت تفکیک ندارند.

این نوع فلزیاب ها توسط یک دیسک فرستنده در جلو و یک دیسک گیرنده در عقب پشتیبانی میشوند که اغلب به شکل مربع هستند. و گاهی به این نوع فلزیاب انبوه یاب نیز گفته میشود این نام گذاری از آن جهت است که این فلزیاب برای کشف فلزات بزرگ مانند لوله های آب و اجسام بزرگ فلزی استفاده میشود.

این تغییر چهت میدان در هر دو زمینه (دستگاه و زمین) باعث ایجاد یک میدان القایی در فلز به طرف دستگاه میشود. سپس سیستم کنترلی باز یک پالس دیگر میفرستد تا میدان مغناطیسی فرستنده ,میدان القایی فلز را شکار کند.

هر جسم فلزی توسط فلزیاب ها قابل تشخیص در این مثال، هدف شناسایی شده طلا باشد.

بوقی پالسی تصویری - آنتن راداری-اسکنر مگنومتر - یون یاب + سوپرسنسور

هر چقدر شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه بیشتر باشند عمق کشف فلز بیشتر خواهد بود. عمق کاوش توسط فلزیاب با توجه به اندازه، شکل و جنس فلز تغییر می کند کمتر یا بیشتر می شود.

لطفا جهت خرید محصول تماس بگیرید برای پشتیبانی محصولات تیکت ارسال فرمایید

میخوای طوری یاد بگیری که نیاز فلزیاب به خوندن شب امتحان نباشه!!

اکثر فلزیاب ها با پیدا کردن فلز صدا تولید می کنند، به همین دلیل است که افرادی که در ساحل هستند از هدفون متصل به دستگاه فلزیاب دستی خود استفاده می کنند.

این دستگاه های فلزیاب برای مطالعه و اندازه‌گیری مقاومت الکتریکی خاک و سنگ‌ها به منظور تشخیص تغییرات زیر سطحی از نفوذپذیری، ساختار و معماری ساختار زیر زمینی استفاده می‌شوند.

Report this wiki page