مشاوره کنکور

Wiki Article

قیمت مشاوره تحصیلی گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ کاملا منصفانه بوده و به صورت قسط بندی شده (ماه به ماه) دریافت می گردد. همان طور که بالاتر نیز گفته شد، در صورت نارضایتی شما از عملکرد مشاور یا برنامه های درسی ایشان، بر اساس شرایط گارانتی ذکر شده، هزینه مشاوره واریزی شما بازگشت داده خواهد شد.

به عبارت بهتر افزایش تراز و افزایش معدل در بین دانش آموزان راه‌بین امری بدیهی است. ما تمامی جوانب مشاوره کنکور را تحتت کنترل داریم.

این مشکلات بسیاری از داوطلبین کنکوری را از رقابت در کنکور باز می دارد.

داشتن سابقۀ موفق در هر زمینه‌ای بسیار مهم است. ما مفتخر هستیم که برای موفقیت دانش‌آموزانمان از تجربه‌ای ۸ ساله وام می‌گیریم. داشتنِ سابقۀ طولانی و موفق در زمینه مشاوره کنکور سبب شده راه‌کارهای منحصر به فردی را برای موفقت دانش‌آموزان به‌کار گیریم که این راه‌کارها به‌صورت مستقیم بر معدل و تراز دانش‌آموزان اثر گذاشته است.

مشاوران کنکوری که از تجربه بالایی برخوردارند، اساس کار خود را بر مبنای شناخت توانایی ها و نقاط ضعف داوطلب قرار می دهند و با لحنی دلسوزانه و با محبت نسبت به تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف این افراد اقدام می نمایند.

جهت دریافت خدمات مشاوره ای کافیست بر روی لینک کلیک کنید. 

اگر میخوای پشت کنکور درجا نزنی اولا باید تلاش کنی دوما مشاورت خوب باشه. بدون تلاش خودت هیچ فایده ای مشاور کنکور نداره. اگه تلاشگری راه بین بهترین گزینست برات من سه ماه اخر با راه بین مشاوره واسه کنکور گرفتم و الان داروسازی تهران میخونم البته خودم سطحم بالا بود ولی راه بین هم خیلی مفید بود برام کامران ولی زادهکاربر راه‌بین ادامه مطلب

اولین نکته در انتخاب مشاور کنکور خوب این است که خود شخص مشاور مسیر کنکور را با موفقیت طی کرده و رتبه خوبی در کنکور کسب کرده باشد.

مشاوره کنکور تلفنی + برنامه ریزی بهترین مشاور کنکور و رتبه های برتر کنکور

قبولی در کنکور ریاضی نیز با سختی های مخصوص به خود همراه است. قطعا دانشگاه های آزاد و پیام نور و همچنین غیر انتفاعی با توجه به اینکه به صورت بدون کنکور داوطلبان را پذیرش می نمایند، می توانند از سایر راه های دیگر در رشته های مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند.

استفاده از مشاوره رایگان کنکور مسیر موفقیت در کنکور را برای شما هموار می کند. مشاور کنکور رایگان می تواند با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان با مشاوره و راهنمایی های خود شما را از دام استرس ها و اضطراب های آزمون رها سازد و راه حل های ارزشمند و مفیدی را برای موفقیت در این آزمون را به شما ارائه دهد.

بعدی خدمات مشاور کنکور و مشاور تحصیلی در راه‌بین

در تصاویر زیر برخی از دانش آموزانی که با استفاده از خدمات مشاوره کنکور راه‌بین و البته تلاش پیوستۀ خودشان توانستند در بهترین دانشگاه های کشور پذیرفته شوند نشان داده شده است.

گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ به کلیه دانش آموزان از پایه هفتم تا کنکور خدمات مشاوره و برنامه ریزی درسی ارائه می نماید.

Report this wiki page